Wiadomości

S&P GLOBAL MOBILITY NAGRADZA SUBARU W USA ZA LOJALNOŚĆ KLIENTÓW

24 kwietnia, 2023

W organizowanej przez amerykańską korporację S&P Global Mobility 27. edycji dorocznego konkursu Automotive Loyalty Awards, Subaru w Ameryce zostało docenienie jako producent samochodów, który w 2022 roku mógł pochwalić się największą ogólną lojalnością swoich klientów wobec sprzedawców jego sieci dealerskiej. Według ekspertów S&P Global Mobility 38% właścicieli Subaru decydujących się na zakup kolejnego pojazdu nabyło go od tego samego dealera. Dodatkowo Outback otrzymał wyróżnienie za największą lojalność klientów wobec tego właśnie modelu w segmencie samochodów użytkowych średniej wielkości.
O lojalności klientów mówimy w sytuacji, gdy dane gospodarstwo domowe będące w posiadaniu nowego pojazdu po pewnym czasie kupuje lub bierze w leasing kolejny nowy samochód tej samej marki, tego samego producenta czy wręcz ten sam model. Obecne nagrody przyznane zostały na podstawie analizy rejestracji nowych pojazdów w USA w roku kalendarzowym 2022. Należy podkreślić, że S&P Global Mobility weryfikuje lojalność właścicieli samochodów przez cały rok i regularnie współpracuje ze swoimi klientami, aby skutecznie nią zarządzać. Firma przeprowadza jednocześnie dogłębne badania i analizy zachowań zakupowych w branży motoryzacyjnej, powiązanych z tą aktywnością czynników wpływających na rynek oraz strategii pozyskiwania i utrzymania klientów.